Trening pośladków

ćwicz
ćwiczenia na pośladki

POTRZEBNY SPRZĘT: HANTLE/BUTELKI Z WODĄ, PIŁKA/KRZESŁO

Przed przystąpieniem do ćwiczeń pamiętaj o krótkiej rozgrzewce. Całość powtórz w 4 seriach, po między seriami robiąc 40’ przerwy.

 

1. Przysiad na piłce (krześle) z obciążeniem

Pamiętaj aby piłkę oprzeć o ścianę. W tym ćwiczeniu trzymaj napięte mięśnie pośladkowe przez cały czas, plecy wyprostowane, ciężar spoczywa na ramionach. Ćwiczenie wykonaj 15 razy.

 

 

2. Wykroki boczne z obciążeniem

Cały czas trzymaj proste plecy, wolnym ruchem oddalaj nogę do przeciwnego boku.Ćwiczenie wykonuj po 10 razy na stronę.

 

 

3. Odwodzenie nogi do boku w podporze

Pozycja w podporze ręce wyprostowane w łokciach, pomiędzy zgięcie kolana wkładamy hantel lub butelkę z wodą i spokojnym ruchem wypychamy nogę do boku.

Ćwiczenie wykonuj po 15 razy na stronę.

 

 

 

4. Boczne przysiady z obciążeniem

W tym ćwiczeniu bardzo ważna jest napięta i wyprostowana sylwetka. Stań w lekkim rozkroku i przenoś ciężar ciała i hantli z jednej strony na drugą.

Ćwiczenie wykonaj 12 razy.

 

 

5. Wypychanie miednicy

Połóż się na płaskiej powierzchni i staraj się wypchnąć miednicę jak najwyżej możesz. Pamiętaj o spokojnym oddechu. W tym ćwiczeniu u góry pośladki spinaj, na dole rozluźniaj.

Ćwiczenie wykonaj 15 razy.

 

 


Statystyki:
Data dodania: 2017-04-19 09:00:12
Autor:

Sylwia Pieńczewska

Trener personalny, instruktor fitnessu oraz dietetyk. Sama borykałam się kiedyś z nadwagą, wiele razy się poddawałam i szukałam wymówek. Nigdy nie lubiłam sportu. Dziś nie wyobrażam sobie życia bez treningów. To nie tylko moja pasja, ale...

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Realizacja b2net.pl
Copyright 100 club 2015. All rights reserved.